четвъртък, 31 октомври 2013 г.

Пълнени пилешки гърди в сос от гъби и лук


Продължават експериментите ми с рецептите от списание "La Cucina Italiana"! Днес реших да направя пълнени с броколи пилешки гърди. Оригиналната рецепта е със сушени гъби, но аз ползвах печурки. Направих и някой други промени да "побългаря" ястието. Ето как го сготвих:


Продукти:
1 брой цели пилешки гърди (тук са огромни, тези който ползвах стигнаха тегло до 560 г.)
2 голями глави лук
125 г. пушено сирене
125 г. броколи
4-5 гъби
масло
сол и пипер


Начин на приготвяне:
Първо сварете броколите в не подсолена вода за около 10 минути.
Разделете пилешките гърди на две и от всяка половина направете голяма тънка пържола (аз не се справих много добре и имаше някой и друг прорез). Овкусете всяко парче със сол и черен пипер.   
Когато броколите са готови ги отцедете от водата и намачкайте с вилица. Към тях добавете нарязаното на кубчета пушено сирене и сол. Получената плънка разделете на две и поставете в центъра на всяко от парчетата. Завийте и оформете две полусфери като използвате конци за да запазите формата и да попречите на плънката да излезе. 
Нарежете лука и гъбите на полумесец, посолете и ги сложете на дъното на една тава. Отгоре сложете двете пълнени парчета пиле. Разпределете маслото върху месото и сложете да се пече в предварително загрята на 200 градуса фурна за 40-45 минути!
Сервирайте ястието топло!

P.S. На мен ми остана малко от плънката и я разпределих върху полусферите от месо


Няма коментари:

Публикуване на коментар